Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа Ромео 166 2.4 150hp - автоматик?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа Ромео 166 2.4 150hp - автоматик?

    Здравейте колеги.
    Макар един мъдър човек да ме посъветва да не пускам тема, пусто ме човърка отвътре и мира ми не дава. От месеци се оглеждам за кола, докато моята се продава. Решил съм да е автоматик и това ми се кара. Та преди няколко дни пуснаха една обява. Колата е 2003 година с двигател 2.4JTD 150 коня, с петстепенен автомат на Aisin. На пръв поглед е малко странно щото в обявата пише че е Mjet, макар да знам, че не е и да ми е ясно, че 5 степенния автомат на фейслифта се слага на 175 и 185 коньовите мотори. Като оставим това колата има поръчвано по нея почти всичко що е могло да се поръча- телефон, шибедах, сензор за дъжд, 17'' цолови джанти, навигация, кожа, памет и тн. Таааа, като се чух с продавача той ми каза, че имала "лек" проблем. Автомата тръгвал от 2-ра. Което мен ако питате не е никак лек проблем. Да кажем, че имам сериозни колебания и не казвам,че утре ще я купя, но ми се ще да кажете, какво мислите. Има камара препатили хора с повече опит от мен в тоя форум. Вълнуваме най-вече тоя проблем дали се отстранява и за какви пари. Това е важно, за да знам какво да свалям от цената. В допълнение знам, че мотора 150 коня е идентичен с 136к.с, какъвто имам и сега. Та и разходите за обслужване са същите.
    Дайте акъл с две думи струва ли си или не.Така или иначе съм решил да купувам, дали ще е тая или не е въпрос на преценка.
    Предварително благодаря.
    Линка към обявата:
    http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=3qlm10
    Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

    EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

  • #2
    Аз въобще не бих се обадил на продавача, след като видях волана. Тя и цената си говори. Колата е за части. Примерно става да и вземеш муцуната и да я присадиш на твоята.

    P.S. За пръв път виждам ICS с липсващи бутони...
    Last edited by Scrapera; d.m.y г., 14:26.
    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

    Comment


    • #3
      Абе ако са само бутоните и волана, ще го преглътна. Не знам само дали скоростите могат лесно да се оправят и дали мАторя е в ред. Това се пита в задачката
      Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

      EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

      Comment


      • #4
        Като я гледам е някой рекордьор на километри... Бягай далече, освен ако не искаш да си навлечеш белята да реставрираш колата.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
          Като я гледам е някой рекордьор на километри... Бягай далече, освен ако не искаш да си навлечеш белята да реставрираш колата.
          200 000 по думите на продавача. Не бил "пипал километража". Загледах се по тая понеже е на достъпна цена. Другото е да се извадят 7 000 за кола на 10 години, която разбира се е по-запазена, но каква е гаранцията,че и неините скорости няма да изплякат и то след като си си платил като поп. Не е оферта някак си. Затова се замислям за тая. Ще я покарам в петък най-вероятно и ще кажа какво мисля след тест-драйв
          Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

          EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
            200 000 по думите на продавача. Не бил "пипал километража". Загледах се по тая понеже е на достъпна цена. Другото е да се извадят 7 000 за кола на 10 години, която разбира се е по-запазена, но каква е гаранцията,че и неините скорости няма да изплякат и то след като си си платил като поп. Не е оферта някак си. Затова се замислям за тая. Ще я покарам в петък най-вероятно и ще кажа какво мисля след тест-драйв
            Това с тестването "на четири очи" е най-правилното което можеш да направиш. Другото са просто приказки на тема "какво разбрах от няколко снимки".

            Подтисни емоциите и преценявай трезво


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              На мен ми изглежда като доста над 200к, но не може да се каже със сигурност. Лошото е, че след определен пробег започват да се развалят неща, които по принцип рядко се сменят. Колата започва буквално да се разпада. При 166 сумата за ремонт може лесно да надмине тази за първоначалната покупка.
              Може да я видиш все пак.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
                200 000 по думите на продавача. Не бил "пипал километража". Загледах се по тая понеже е на достъпна цена. Другото е да се извадят 7 000 за кола на 10 години, която разбира се е по-запазена, но каква е гаранцията,че и неините скорости няма да изплякат и то след като си си платил като поп. Не е оферта някак си. Затова се замислям за тая. Ще я покарам в петък най-вероятно и ще кажа какво мисля след тест-драйв
                Това наистина е морга, личи си по снимките.
                По-добре си внеси по поръчка, макар и по-скъпа. Тук ще намериш само нещо в същото състояние, но понапудрено.
                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
                  Здравейте колеги.
                  Макар един мъдър човек да ме посъветва да не пускам тема, пусто ме човърка отвътре и мира ми не дава. От месеци се оглеждам за кола, докато моята се продава. Решил съм да е автоматик и това ми се кара. Та преди няколко дни пуснаха една обява. Колата е 2003 година с двигател 2.4JTD 150 коня, с петстепенен автомат на Aisin. На пръв поглед е малко странно щото в обявата пише че е Mjet, макар да знам, че не е и да ми е ясно, че 5 степенния автомат на фейслифта се слага на 175 и 185 коньовите мотори. Като оставим това колата има поръчвано по нея почти всичко що е могло да се поръча- телефон, шибедах, сензор за дъжд, 17'' цолови джанти, навигация, кожа, памет и тн. Таааа, като се чух с продавача той ми каза, че имала "лек" проблем. Автомата тръгвал от 2-ра. Което мен ако питате не е никак лек проблем. Да кажем, че имам сериозни колебания и не казвам,че утре ще я купя, но ми се ще да кажете, какво мислите. Има камара препатили хора с повече опит от мен в тоя форум. Вълнуваме най-вече тоя проблем дали се отстранява и за какви пари. Това е важно, за да знам какво да свалям от цената. В допълнение знам, че мотора 150 коня е идентичен с 136к.с, какъвто имам и сега. Та и разходите за обслужване са същите.
                  Дайте акъл с две думи струва ли си или не.Така или иначе съм решил да купувам, дали ще е тая или не е въпрос на преценка.
                  Предварително благодаря.
                  Линка към обявата:
                  http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=3qlm10
                  Изключително грешен подход. Ще оправя само това и само онова .. Колата или е поддържана (всичко e ок) или не (всичко е леш). Т.е. като виждаш 5 дефекта всичко е такова и накрая ще се окажат 25. Направо си се запътил към още толкова пари даванки и не се знае ще стане ли кола от това. Тръгва на втора - егати "лекия" дефект и щом не е описан в обявата и продавачът е гад. Вземи си кола да я караш, с тия уморени автоматици ще я втасаш
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #10
                    Прав е code, изтъркания волан не е просто изтъркан волан да дадеш 100лв и да ти го претапицират. Той говори за колата, разбираш ли. Аз ще ти покажа как изглежда волана на 166 на 160 000км абсолютно реални, кола с пълна сервизна история, ти вече преценявай тази от линка колко е карана.

                    ---------- Post added at 22:45 ---------- Previous post was at 22:43 ----------

                    Малко е тъмна снимката, но ще поясня - съвсем леко е захабен в горната част. Мога да ти покажа и кожен волан на 164, на която километража сочи 169 000 а той няма никакво захабяване, но явно качеството там е друго.

                    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                    Comment


                    • #11
                      Преди време когато се оглеждах за Алфа 166 автоматик - Бобо ми каза приблизително така : Автоматика може и да е хубаво нещо но ремонта му започва от около 2 хиляди + лева .
                      А този явно си е с проблем и ниската продажна цена като гледам ще си излезе на средно статистическата за модела .
                      Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                      Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                      Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                      Comment


                      • #12
                        Абе 155-цата я продадох на 320000 км и воланът беше като нов, някой ще ми обяснява, че 166 на 200 000 км изглежда така ...
                        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                        Comment


                        • #13
                          Коле,моита е на 300 000 и волана е в пъти по-зле.
                          Престанете с тия волани и топки бе да му еба майката..като некви олигофренчета повтаряте едно и също!!!!!!!!!!!
                          Волана,топката...волана,топката...волана,топката.. .волана,топката

                          И Коле ако си толкова спец по снимките да му еба майката..що си купи такава кочина с тюф????????????????
                          А не си кара 155 златната,класиката.
                          Да си имаме уважението ама вие вече се Оливате

                          Коле..като се замисля взимам волана от твоята перфектната 166 и го слагам на моята.Така моята ще има повече вид от твоята..щото твоята май само удар с подводница няма.
                          Сега не се сърди ама ти най-много прекаляваш с тия определения за автомобилите.
                          До всички:нали се сещата че един волан перфектен за джамбазин не е никакъв проблем да го купи и да го смени.Както и да се претапицира без перфектните ви очи да различат това.
                          Така че стига че ми е лабилна психиката и сложих втората клавиатура
                          Last edited by Linkestis; d.m.y г., 23:44.
                          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                          Comment


                          • #14
                            320000 км и воланът беше като нов
                            А ако кажеш, и че никога не е сменян или претапициран...
                            И къде пише, че се гледат само волана скоростния лост и педалите?
                            Last edited by Scrapera; d.m.y г., 00:10.
                            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                            Comment


                            • #15
                              Един волан може да не е сменян или претапициран . Така ги "боядисват/възстановяват" че и с лупа да го гледаш няма да разбереш.
                              Последното важи и за кожен салон.
                              А и да е кофти волана - нищо не значи: може да не е поддържан с препарати , може да е държана колата на слънце, може предишния собственик да е имал потни ръце.
                              Гледа се цялостно състояние а не волана, скоростния лост или педалите .
                              ...

                              Comment

                              Working...
                              X